Afgelopen weekend heeft ons het bericht bereikt dat ons gewaardeerde lid Wim van den Beuken is overleden.
Wim is altijd betrokken geweest bij onze vereniging. In zijn jonge jaren als voetballer en later als bestuurder en vrijwillger De laatste jaren was Wim nog actief als beugelaar.
De beugelaars ‘Groep Kroenenberg’ hebben van zijn beugelkunsten genoten.

Naast het sportieve aspect waren voor Wim ook de sociale contacten met de overige leden van de vereniging belangrijk en was hij altijd in voor een praatje.

Wij wensen zijn familie heel veel sterkte met dit verlies en zullen zijn enthousiaste verhalen en aanwezigheid missen.

SV Kronenberg

Wim met Paul Verhaegh tijdens het jubileumweekend

Dit jaar zijn we weer gestart met het altijd gezellige koppeltournooi van beugelclub ODL. Na een vrij korte opgavetermijn hebben zich toch 24 personen opgegeven om mee te spelen. Om klokslag 14 uur werd er begonnen met beugelen door de deelnemers onder toeziend oog van diverse toeschouwers.

Allereerst hebben we de koppels samengesteld en daarna was er een loting van wie tegen wie,na de eerste ronde is er nog een keer geloot en heeft iedereen dus twee keer mogen beugelen. De 4 koppels met de hoogste aantal punten gingen strijden om de eerste 4 plaatsen ,en hieruit kwam het koppel P Teeuwen en R Teluy als sterktste naar voren en P Huijs en H Willems als tweede. De middag werd gezellig afgesloten met een hapje en drankje.

Wij als beugelclub willen alle deelnemers en toeschouwers bedanken voor hun deelname en bezoek
en hopen jullie volgend jaar weer terug te zien.

IMG 20230107 WA0002IMG 20230107 WA0003 (1)